U slučaju da ste nezadovoljni nekim našim proizvodom ili uslugom, možete uputiti prigovor tvrtki:
Sage Concept Store d.o.o.
Maksimirska cesta 57A/1
10000 Zagreb, Hrvatska
Tel: +385 994074804
E-mail: info@sageconceptstore.hr
Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju imate prigovor, u prigovoru navedite broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime.
Tvrtka Sage Concept Store d.o.o. potvrdit će vam primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor ćete dobiti najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača.
Trajanje i jednostrani raskid ugovora
Ugovor koji kupci sklapaju s prodavateljem za kupoprodaju proizvoda je jednokratan ugovor koji se izvršava plaćanjem proizvoda i isporukom robe, osim ako ne dođe do raskida.
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, imate pravo bez navođenja razloga jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda.
Da biste ostvarili pravo na jednostrani raskid ugovora, dovoljno je ispuniti i poslati Obrazac za jednostrani raskid ugovora (dostupan na našoj web stranici) poštom ili e-mailom.
Ako želite, možete nam poslati i vlastitu nedvosmislenu izjavu o raskidu ugovora, ali za vašu udobnost preporučujemo korištenje našeg obrasca.
U obrascu ili izjavi potrebno je navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona te podatke o narudžbi/računu.
Povrat proizvoda
U slučaju jednostranog raskida ugovora:
- izvršit ćemo povrat svih uplata (osim troškova isporuke),
- povrat će biti izvršen bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada zaprimimo vašu odluku o raskidu,
- povrat novca vršit će se na isti način na koji je kupac izvršio uplatu,
- povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena.
Uvjeti povrata proizvoda:
- Proizvod mora biti nekorišten, neoštećen i vraćen u originalnom pakiranju.
- Kupac je dužan robu vratiti bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslana odluka o raskidu ugovora.
- Trošak povrata robe snosi kupac, osim u slučaju kada se vraća neispravan ili pogrešno isporučen proizvod.
- Ako je isporučeni proizvod oštećen, neispravan ili pogrešan, trošak povrata snosi Sage Concept Store d.o.o., a kupac ima pravo na zamjenu ili puni povrat sredstava.
Rješavanje sporova
Eventualne sporove nastojat ćemo riješiti dogovorom i mirnim putem.
U skladu s regulativom Europske unije od 15. veljače 2016., sporove vezane uz internetsku kupnju moguće je riješiti i putem ORS/ODR platforme dostupne na adresi:
https://ec.europa.eu/consumers/odr
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od službenih jezika EU.




