Reklamacije i povrati

U slučaju da ste nezadovoljni nekim našim proizvodom ili uslugom, možete uputiti prigovor tvrtki:

Sage Concept Store d.o.o.
Maksimirska cesta 57A/1
10000 Zagreb, Hrvatska
Tel: +385 994074804
E-mail: info@sageconceptstore.hr

Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju imate prigovor, u prigovoru navedite broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime.

Tvrtka Sage Concept Store d.o.o. potvrdit će vam primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor ćete dobiti najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača.

Trajanje i jednostrani raskid ugovora

Ugovor koji kupci sklapaju s prodavateljem za kupoprodaju proizvoda je jednokratan ugovor koji se izvršava plaćanjem proizvoda i isporukom robe, osim ako ne dođe do raskida.

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, imate pravo bez navođenja razloga jednostrano raskinuti ugovor u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda.

Da biste ostvarili pravo na jednostrani raskid ugovora, dovoljno je ispuniti i poslati Obrazac za jednostrani raskid ugovora (dostupan na našoj web stranici) poštom ili e-mailom.

Ako želite, možete nam poslati i vlastitu nedvosmislenu izjavu o raskidu ugovora, ali za vašu udobnost preporučujemo korištenje našeg obrasca.

U obrascu ili izjavi potrebno je navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona te podatke o narudžbi/računu.

Povrat proizvoda

U slučaju jednostranog raskida ugovora:

  • izvršit ćemo povrat svih uplata (osim troškova isporuke),
  • povrat će biti izvršen bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada zaprimimo vašu odluku o raskidu,
  • povrat novca vršit će se na isti način na koji je kupac izvršio uplatu,
  • povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena.

Uvjeti povrata proizvoda:

  • Proizvod mora biti nekorišten, neoštećen i vraćen u originalnom pakiranju.
  • Kupac je dužan robu vratiti bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslana odluka o raskidu ugovora.
  • Trošak povrata robe snosi kupac, osim u slučaju kada se vraća neispravan ili pogrešno isporučen proizvod.
  • Ako je isporučeni proizvod oštećen, neispravan ili pogrešan, trošak povrata snosi Sage Concept Store d.o.o., a kupac ima pravo na zamjenu ili puni povrat sredstava.

Rješavanje sporova

Eventualne sporove nastojat ćemo riješiti dogovorom i mirnim putem.

U skladu s regulativom Europske unije od 15. veljače 2016., sporove vezane uz internetsku kupnju moguće je riješiti i putem ORS/ODR platforme dostupne na adresi:
https://ec.europa.eu/consumers/odr

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od službenih jezika EU.

Košarica